Saturday, October 3, 2009

sakums


20.08.2009 / 6:50
Riga > New York

jutos mileta.
skatos uz jums un domaju, ka tas ir tik daudz...man ir dots tik daudz!
bet sajutu limeni man nav ne mazako nojausmu par to, kas notiks.ir tikai neizskaidrojama parlieciba par to, ka tas ir jadara...vienigais, kas mani vel varetu 'glabt' butu kada nejausa neizdosanas.nokavets reiss, nederiga viza, vienalga...ludzu
es velejos kaut ko no ta visa pedejas 6 stundas, kad ar katru sav apjukusa kermena sunu sapratu to, ka viss patiesiba ir tik labi.
saja bridi man ir tik loti bail..es riskeju ar tik daudz..pazaudet..
so mirkli...sos cilvekus
es peksni tik loti mileju Latviju, Valdemara ielu, mammas drupacu platzmaizes un kafiju darza, Serinas durvju kodu, auksto adas divanu, veju, smiltis, tik daudz daudznozimigus sikumus, cilvekus, visu...gribeju pamosties.uztaisit grozinu un doties kada piknika.gribeju, lai man nekad pirms tam nebutu ienakusi prata si doma par PROM.

...un apnemos laut visam ritet savu notikumu gaitu.paklauties, pienemt, nemt...whatever.
So...New York, New York, show me what You got!

http://www.youtube.com/watch?v=INgXzChwipY

No comments:

Post a Comment